Sporto reikmenų pasiūla – kiekvieno poreikiams

Publikavimo data: 2014-03-22 Sporto reikmenų pasiūla – kiekvieno poreikiams Atėjus rudeniui, ne tik profesionaliems sportininkams, bet ir nuolat nesportuojantiems, atsiranda noras judėti. Vieni siekia rimto rezultato profesinėje srityje, kiti – tiesiog gerina savijautą ir gražina kūno apimtis. Norint kokybiškai sportuoti, būtini ne tik geri drabužiai bet ir patikimi, veiksmingi sporto reikmenys. Sporto reikmenys gali būti brangūs, žinomų prekės ženklų, turintys sudėtingą mechanizmą, bet galima įsigyti ir paprasčiausius, nebrangius, laiko patikrintus ir tikrai veiksmingus. Namuose nesunku turėti puikiems pratimams skirtą „salę“, neišleidžiant daugybės pinigų.

 

Apie pastaruosius šiek tiek ir pakalbėsime. Puikūs, namų neužgriozdinantys reikmenys, kurių teikiamą naudą, jei reguliariai juos naudosite, pastebėsite labai greitai – tai lankas, šokdynė, svareliai, gimnastikos kamuolys ir balansuojamoji lėkštė.

Lankas – viena paprasčiausių sporto priemonių, ypač mėgstama moterų. Juk plona talija yra tai, ko siekia kiekviena, o tvirtas ir matomas pilvo presas taip pat labai džiugina. Sukamas lankas sutvirtina kūną, pagerina savijautą, pagražina odą, stiprina jūsų pilvo raumenis, bei padeda formuoti grakštesnę taliją. Paprastą lanką galima sukti ne tik ant liemens. Jis puikiai pritaikomas kojoms ir rankoms. Dabar išpopuliarėjo ir masažinis lankas, turintis tam tikrus nelygumus vidinėje pusėje. Jis sunkesnis už įprastinį, tačiau veiksmingiau masažuoja klubus, liemenį, padeda išnaikinti celiulitą. Tai puikus pasirinkimas norinčiosioms didesnio krūvio ir greitesnio rezultato, tačiau neįgudusioms reikės praktikos, o pradžioje tokia mankšta bus kiek skausminga. Rekomenduojama lanką sukti kasdien po 20–30 minučių. Reguliariai jį naudojant rezultatai tikrai džiugins.

Kitas sporto reikmuo, ne vieną sugrąžinantis į vaikystę yra šokdynė. Vaikystėje lakstydami kieme dažnai šokinėdavome per šokdyne ir tai būdavo labai smagus žaidimas, o ne varginantis sportas. Kodėl gi taip negalvojus ir šiandien? Mėgstantiems aktyvų sportą, šokdynė yra puikus pasirinkimas, juolab, kad per valandą ją naudodami galite sudeginti net iki 700 kcal! Bet šokdynė ne tik degina kalorijas. Aktyvus judėjimas gerina širdies veikla ir teigiamai veikia kraujagyslių sistemą, be to, šokinėjant tvirtėja mūsų kaulai ir raumenys. Be abejo, nereikėtų pamiršti, kad šokdynė reikalauja itin daug ištvermės, todėl jei nusprendėte ja naudotis būtinai tinkamai įvertinkite savo sveikatos būklę, savo fizinį pasiruošimą ir, jeigu reikia, pasitarkite su šeimos gydytoju. Patariama šokinėti 1–3 min. ir tarp jų daryti 15 sek.–1 min. pertraukas. Beje, yra pardavinėjamos ir elektroninės šokdynės, kurios skaičiuoja sudegintas kalorijas ir šuoliukų skaičių. Jos padės pasiekti dar geresnių rezultatų.

Metams bėgant rankų oda ir raumenys pradeda glebti, atrodo neestetiškai. Dar vienas puikus treniruoklis, skirtas sportuoti ir namuose yra svareliai. Įvertinus savo kūno sudėjimą ir fizines galimybes bei pasitarus su treneriu, įsigykite tinkamo svorio svarmenis, kurie sutvirtintų ir išryškintų jūsų rankų raumenis, jos pasidarytų stipresnės ir gražesnės. Kasdien besimankštinant, laikas ir amžius nebus baisus kūno formoms.

Vis populiarėjantis sporto reikmuo, kuris vertas būti kiekvienuose namuose yra didelis gimnastikos kamuolys. Jis idealiai tinka visai šeimai: kūdikiams, vaikams, būsimoms mamytėms, suaugusiems, senjorams. Kamuolių būna įvairiausių dydžių ir spalvų, galima rasti net su masažuojamaisiais dygliukais. Naudojant gimnastikos kamuolį galima didinti raumenų jėgą, stiprinti  pilvo, nugaros, kojų, rankų raumenis, lavinti pusiausvyrą, laikyseną, koordinaciją, atsikratyti nugaros skausmų. Tokia mankšta visada nuotaikinga ir nenuobodi. Pratimų su kamuoliu galima pasimokyti sporto klube su profesionaliu treneriu arba rasti internetiniuose tinklalapiuose.

Dar vienas laiko patikrintas ir neapvylęs treniruoklis yra balansuojamoji lėkštė. Jis patogi ir paprastai naudojama. Galima įsigyti netgi masažinių su specialiais dygliukais, kurie tik teigiamai veikia Jūsų nervinius centrus, atliekant atitinkamus pratimus: pritūpimus, įtūpstus ir pan. Pagrindinis tikslas, kodėl naudojama tokia lėkštė – noras sustiprinti nugaros raumenis, kurie neretai kenčia nuo pernelyg ilgo ir netaisyklingo sėdėjimo. Dirbant su balansuojamąja lėkšte gerėja pusiausvyra, formuojama grakšti taisyklingą laikyseną. Pradedantiesiems siūloma pratimus atlikti prie atramos, kad, jei sutriktų pusiausvyra, turėtumėte ko įsitveti.

Akivaizdu, kad puikiai sportuoti galima ir neinat į sporto klubą, tereikia turėti tam tinkamą inventorių. Paprasti ir nebrangūs sporto reikmenys padarys jūsų mankštą gerokai veiksmingesne ir malonesne, todėl atėjus vasarai, kai reikia rūpintis savo kūno linijomis, pradėsite sportuoti ne nuo kito ir vis kito pirmadienio, o nuo dabar. O juk mankšta ir gera savijauta labiausiai puošia. Taigi, netingėkime – pajudėkime!

Patalpinta rubrikoje(-ose): Sporto ir turizmo reikmenys