Internetinės rinkodaros perspektyvos

Publikavimo data: 2014-03-22 Internetinės rinkodaros perspektyvos Jau kelis metus iš eilės internetinė rinkodara yra perspektyviausias būdas, padedantis pritraukti tikslinę auditoriją – socialiniai tinklai ir mobilusis internetas yra pagrindiniai veiksniai, didinantys prekės ženklo žinomumą.

Vis labiau klestinti sritis skatina net ir pačius sėkmingiausius rinkodaros specialistus ieškoti naujų būdų, gebančių pritraukti klientų dėmesį – šiame dinamiškame pasaulyje viskas keičiasi – tai, kas dabar yra aktualu, kitais metais gali būti užmiršta. Siekdami geriausių rezultatų, neturėtumėte bijoti rizikuoti. Nors daugelis pradedančiųjų verslininkų įsitikinę, kad didžiausias dėmesys turi būti skirtas produktų kokybei bei klientų poreikių tenkinimui, tačiau klaidinga manyti, kad produktas vien savo kokybe patrauks klientų dėmesį – nenustumkite rinkodaros į šalį, tinkamai neinvestavę į šią sritį galite prarasti labai daug galimybių.

Vienas svarbiausių rinkodaros principų yra vizualumas. Klientai domisi tik patrauklia medžiaga, todėl tinkamai parinktas dizainas padeda ženkliai padidinti pardavimo rodiklius. Nepamirškite, kad šiandien visi garsieji prekės ženklai pasižymi išskirtine grafika ar spalvomis, dėl kurių yra atpažįstami visame pasaulyje. Užtenka žvilgtelėti į tokių gigantų kaip „Apple“ arba „Nike“ internetines svetaines ir patys įsitikinsime, kad šios įmonės vizualumą supranta kaip vieną svarbiausių veiksnių, padedančių pelnyti vartotojų palankumą. Siekdami sėkmės neturėtumėte pamiršti koncentruotis ties išskirtiniu dizainu, tačiau jei ši sritis jums nepažįstama, būtinai pasitarkite su specialistais, kurie padės įgyvendinti visas idėjas – mėgaukitės ne tik išskirtiniu internetinio puslapio šriftu ar tarpusavyje derančiomis spalvomis, bet ir šiuolaikinio dizaino galimybėmis – slankiojančiu vaizdu, optinėmis iliuzijomis ir t. t.

Priimdami informaciją, žmonės daug daugiau dėmesio skiria vaizdui, o ne tekstui. Be to, psichologų atlikti tyrimai tik patvirtina, kad mūsų atmintyje geriau išsilaiko ta informacija, kurią matome (jei lygintume ją su girdimu tekstu arba perskaityta žinute), todėl kurdami rinkodaros planus, neignoruokite šio svarbaus fakto. šiandien komunikacija vaizdo įrašais yra viena sėkmingiausių verslo sričių, padedanti siekti užsibrėžtų tikslų. Žinoma, negalima pamiršti, kad internetinė rinkodara negali apsiriboti stacionariais kompiuteriais – jai turi būti svarbūs ir kiti mobilieji įrenginiai. Vartotojai net ir vienu metu gali žiūrėti į daugybę skirtingų ekranų, todėl ieškodami efektyviausių būdų, padedančių pasiekti klientą, nepamirškite mobiliųjų aplikacijų. šiandien beveik 80 proc. pasaulio gyventojų naudojasi mobiliaisiais įrenginiais (šiuo metu yra daugiau nei 5 mlrd. žmonių, turinčių mobilųjį telefoną). Nors mobiliosios svetainės vis dar nepraranda savo populiarumo, tačiau nenumaldomai į aukštumas skinasi kelią ir mobiliosios aplikacijos – dar vienas kanalas, leidžiantis perduoti žinutę jūsų potencialiam klientui. Svarbiausia, kad kurdami patrauklų ir išskirtinį dizainą, nepamirštumėte vystyti dialogo – labai svarbu akcentuotis į turinio rinkodaros vystymą, kadangi patraukę kliento dėmesį, tačiau neužvaldę jo minčių, greičiausiai laukiamo rezultato nepasieksite. Vartotojas privalo jaustis vertinamas ir nesidomėti jūsų konkurentų siūlomomis alternatyvomis – turbūt visi esame girdėję, kad prarasti jau esamą klientą įmonei kainuoja daugiau nei patraukti naujojo dėmesį.

Jei pasiryžote investuoti į internetinę rinkodarą, nepamirškite pasidomėti ir sparčiai klestinčio remarketingo pasiūlymais. šiuo metu jis yra viena sėkmingiausių internetinės rinkodaros priemonių. Jei šioje srityje esate naujokai ir nežinote, ką rinktis, galite pasidomėti „Google Remarketing“, „Bizo“ ar „AdRoll“ siūlomomis paslaugomis. Be to, bandydami klientus pasiekti įvairiais kanalais, privalote turėti ir patikimą įrankį, kuris jums sugeneruos naudojamų priemonių efektyvumo rodiklius – šiandien rinkodara apima vis daugiau komunikacinių kanalų, todėl jums svarbu žinoti, kurios priemonės jūsų tikslams pasiekti yra pačios efektyviausios (pvz., su jūsų prekes ženklu konkretus klientas susiduria per kelis skirtingus kanalus, žinoma, kad siekdami aukščiausių rezultatų, jūs privalote žinoti, kuris kanalas jums atnešė daugiausiai naudos).

Internetinė rinkodara yra nepaprastai dinamiška sritis, o mes, siekdami joje įsitvirtinti, neretai darome klaidų. Kurdami savo verslo planą, privalome tiksliai žinoti, kokią auditoriją norime pasiekti – mintyse nusibraižykite idealaus vartotojo vaizdą, pabandykite nuspėti jo mintis, norus ir tikslus, t. y. emociškai susiliekite su savo pirkėju, tik tuomet plėtojamos rinkodaros idėjos atitiks jūsų išsikeltus tikslus. Be to, nepamirškite, kad dirbdami su tokia dinamiška sritimi, nuolatos turėsite augti ir tobulėti, todėl atidžiai analizuokite savo rezultatus – išsiaiškinkite, kas pavyko, o kur buvo suklysta – bandykite prisitaikyti prie vartotojo poreikių. Pagrindinis jūsų tikslas yra parduoti, todėl į kiekvieną komunikacijos kanalą įterpkite į veiksmą orientuotų elementų – klientai turi suprasti, ko iš jų tikitės ir ką jie privalo toliau daryti.

Internetinė rinkodara jau spėjo tapti daugelio įmonių sėkmingo vystymosi programos dalimi. šios srities specialistai vis dar ieško būdų, padėsiančių užtikrinti kiek įmanoma didesnę rinkodaros grąžą – didesnį efektyvumą ir potencialių klientų pasiekiamumą. Tikėtina, kad greitu metu atsiras naujų internetinės rinkodaros priemonių, leidžiančių įmonėms siekti užsibrėžtų tikslų. Svarbiausia – nebijokite rizikuoti ir nepraleiskite progos išbandyti visų galimybių, žadančių jūsų įmonei didžiausią pelną.

Patalpinta rubrikoje(-ose): Marketingo paslaugos