UAB "Ad ordinem" teikia buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas visų rūšių įmonėms bei fiziniams asmenims, konsultuoja apskaitos ir mokesčių klausimais.
Įmonė įsipareigoja buhalterinę apskaitą tvarkyti vadovaujantis LR įstatymais ir kitais galiojančiais teisės aktais, buhalterinės apskaitos paslaugas teikti kvalifikuotai, veikti sąžiningai ir atsakingai, užtikrina kliento duomenų konfidencialumą.
Įmonės darbuotojai turi aukštąjį buhalterinį – finansinį išsilavinimą, turi sukaupę daug patirties tvarkant įvairių sričių įmonių buhalterinę apskaitą. Darbuotojai nuolatos kelia kvalifikaciją kursuose ir seminaruose.
Įmonė yra apdrausta civiliniu atsakomybės draudimu.
Paslaugos:
Buhalterinės apskaitos tvarkymas nuo pirminių apskaitos dokumentų įvedimo iki finansinės atskaitomybės sudarymo
Mūsų teikiamos buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugos apima:
Pirkimų ir pardavimų dokumentų registravimas
Avanso apyskaitų sudarymas ir registravimas
Kasos ir banko dokumentų apskaita
Ilgalaikio turto apskaita
Trumpalaikio turto apskaita
Darbo užmokesčio, atostoginių ir kitų išmokų darbuotojams skaičiavimas ir įtraukimas į apskaitą
Mokesčių apskaičiavimą ir deklaravimą
Finansinių ataskaitų parengimą
Statistinių ataskaitų parengimą
Personalo apskaita (darbo sutarčių surašymas, įsakymų parengimas, priėmimo ir atleidimo dokumentų paruošimas)
Apleistos buhalterinės apskaitos sutvarkymas už praėjusius laikotarpius. Sutvarkome apleistą apskaitą nuo pirminių dokumentų iki fanansinių ataskaitų sudarymo
Paslaugų kaina kiekvienu atveju nustatoma individualiai. Ji priklauso nuo įmonės veiklos pobūdžio, darbuotojų skaičiaus, gaunamų ir siunčiamų dokumentų skaičiaus, ilgalaikio turto kiekio ir panašiai.
Telefonas pasiteiravimui +370 686 56095
AD ORDINEM, UAB
Atnaujinti informaciją
- Adresas Linkmenų g. 50-308, LT-08217, Vilnius
- Telefonas 868656095
- El. paštas[email protected]
- VadovasRenata Bojarun, Direktorė
- Tinklalapiswww.adordinem.lt
- Įm. kodas302824201
- PVM kodasne PVM mokėt.
- Darbuotojai 3
-
Šios įmonės rekvizitai sinchronizuoti
Darbo laikas
AD ORDINEM, UAB teikia buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugos visų rūšių įmonėms bei fiziniams asmenims, konsultuoja apskaitos ir mokesčių klausimais. Įmonė įsipareigoja buhalterinę apskaitą tvarkyti vadovaujantis LR įstatymais ir kitais galiojančiais teisės aktais, buhalterinės apskaitos paslaugas teikti kvalifikuotai, veikti sąžiningai ir atsakingai, užtikrina kliento duomenų konfidencialumą.
Veiklos sritys
Sodros skola
- 2023-01-21 socialinio draudimo įsiskolinimų neturi
- 2023-01-18 turėjo 1284.29 Eur socialinio draudimo skolą
1140.03 €
Paskutinio mėnesio (2021-11) valstybinio socialinio draudimo įmokos
Duomenų šaltinis - SODRA
Atnaujinimo data: 2023-03-22
Paieškos žodžiai
Apskaita, Apskaitos, Buhalterija, Buhalterinė apskaita, Finansinė apskaita, Finansų apskaita, Apskaitos tvarkymas, Buhalterinės apskaitos tvarkymas, Buhalterinės konsultacijos, Metinės atskaitomybės sudarymas, Mokesčių apskaita, Buhalterinės paslaugos, Apskaitos paslaugos