Verslininkų asmeninės savybės, kurios pritraukia investuotojus

Publikavimo data: 2015-08-07 Verslininkų asmeninės savybės, kurios pritraukia investuotojus

Verslininkų asmeninės savybės, kurios pritraukia investuotojusTik nedaugelis įmonių gali pradėti plėtoti savo verslą be pradinio kapitalo ir pagalbos iš išorės, nors dabar ir yra gana nemažai galimybių pasinaudoti nemokamais resursais, informacinėmis technologijomis. Kad investuotojai sutiktų investuoti ir palaikyti Jūsų įmonę, būtina juos sužavėti ir įtikinti, jog tai daug geresnė verslo idėja nei visos kitos ir yra verta jų laiko bei pinigų.

Iš pradžių galima manyti, jog investuotojai priima tik verslo planu, ateities perspektyvomis, faktais apie galimą sėkmę ar žlugimą, pagrįstus sprendimus. Tačiau yra ir kitas labai svarbus veiksnys, kuris stipriai imponuoja investuotojams – tai Jūsų asmenybė. Jie suvokia, jog verslininkas, su netinkamomis būdo savybėmis, gali praleisti ar sužlugdyti stulbinančias verslo galimybes, lygiai taip pat kaip verslininkas, pasižymintis reikiamomis charakterio ypatybėmis, gali naujam gyvenimui įkvėpti ir prikelti paprastą idėją. Kokios asmenybės ir jų savybės iš tiesų patraukia investuotojų dėmesį?  

Nuoširdumas

Sugalvojus verslo idėją ir pasiryžus ją įgyvendinti, žmonės iš tiesų gali būti pasiryžę ją įgyvendinti bet kokiais įmanomais būdais. Tačiau, kartais tai gali pakišti koją bendraujant su investuotojais. Jeigu pokalbyje perdėtai bandysite įsiūlyti savo idėją, teigdami tik jos teigiamas puses, ir primygtinai reikalausite ją remti, tuomet investuotojai gali sutrikti, jaustis klaidinami ir įspausti į kampą. Tai lems tik jų bandymą atsiriboti ir norą greičiau pamiršti šį susitikimą. Geriau nuoširdžiai ir atvirai pasakyti, kokie yra Jūsų įmonės privalumai ir trūkumai bei problemos, su kuriomis galite susidurti, jų neslepiant. Tokiu atveju geriausia būti savimi, nebijoti išsakyti, kur dar reikės tobulėti ir įdėti daug darbo bei pastangų,  ir svarbiausia – nebandyti apsimesti kažkuo kitu.

Charizma

Charizma – dažnai vartojamas terminas, kalbant apie patrauklius, kažkuo mus žavinčius žmones, ir išties, charizma apdovanotieji dažniau pasiekia savo tikslų. Tokie žmonės nėra linkę susikoncentruoti į save, dažniau rūpinasi pašnekovu, pirmiau kažką duoda, o tik po to pasiima sau. Charizmatiški žmonės nekalba apie kitų žmonių nesėkmės blogąja prasme, geba pripažinti savo klaidas. Tokios asmenybės būna puikiais vadovais, nes geba išklausyti ir visą dėmesį sutelkti į pašnekovą, priimti objektyvius sprendimus, neiškeliant savęs aukščiau kitų.

Užsidegimas

Jei atvykę į pokalbį su investuotojais kalbėsite monotonišku tempu, nekeisite balso intonacijų, tiesiog pabersite atmintinai išmoktą tekstą, nesistebėkite, jog jie nebus sužavėti. O štai išdėsčius savo sumanymus su neslepiamu noru, užsidegimu, tikėtina, kad nepaliksite abejingų Jūsų idėjai. Aistra skatina žmones dirbti daugiau ir efektyviau, džiaugtis jau pasiektais rezultatais ir nesustoti judėti toliau. Žmonės be aistros greičiau ir lengviau pasiduoda, susidūrus su problemomis.Todėl, nebijokite parodyti savo užsidegimo, tačiau neperženkite ribos.

Nuolankumas

Kartais charizma ir aistra gali būti glaudžiai susijusios su arogancija ir pasipūtimu, dėl to investuotojams labai svarbus nuolankumas. Pradėjus verslą atsiranda įvairių iššūkių ar problemų, kurias vieniems išspręsti gali būti per daug sudėtinga, todėl sukantis versle svarbu, kad žmogus gebėtų išklausyti ir išgirsti kitų nuomonę. Tai gali turėti daug naudos tolesnei įmonės sėkmei.

Ambicingumas

Investuotojams labai svarbios žmonių ambicijos. Jie žino, jog šios skatina žmones siekti tolesnių užsibrėžtų tikslų, verslo plėtros, ieškoti galimybių daugiau užsidirbti, susidūrus su problemomis greitai jas spręsti. Atkaklūs žmonės gyvena dabartini, bet visada žvelgia į ateitį, mąsto jos gerovės vardan, kas leidžia priimti geresnius verslo sprendimus, sandorius.

Žinoma, labai sunku pakeisti savo asmenines būdo savybes, ypač, jei to nenorima ir visai nereikia. Svarbu žinoti geriausias savo savybes ir jomis tinkamai pasinaudoti. Pokalbio su investuotojais metu nebijokite pasidalinti savo geriausia ir ne tokia sėkminga patirtimi, taip parodysite, jog esate profesionalus ir pasirengęs mokytis iš padarytų klaidų.

Patalpinta rubrikoje(-ose): Verslo konsultacijos