Reklaminės pauzės socialinio tinklo „Facebook“ skelbiamuose įrašuose
Publikavimo data: 2017-01-25
Socialinis tinklas „Facebook“ nori pradėti rodyti daugiau reklamos žmonėms, žiūrintiems vaizdo įrašus. Iš to išloštų video įrašus į Facebook keliantys asmenys – gautų piniginį atlygį už juose esančias reklamas.
Šis naujas formatas leistų asmenims, keliantiems vaizdo klipus į „Facebook“, dėti į juos reklamas, kurios būtų matomos po 20 sekundžių įrašo peržiūros. Iš reklamos gautą pelną jie turėtų dalintis su „Facebook“ bei atiduoti jam 45% siekiančią pelno dalį.
„Facebook“ deklaruoja, jog 2016 metais šio socialinio tinklo vartotojai prie video įrašų peržiūrų praleisdavo vidutiniškai po 100 milijonų valandų per dieną. Nepaisant to, „Facebook“ įkūrėjas Mark Zuckerberg buvo uždraudęs juose skelbti reklamas, rodomas prieš prasidedant klipui – tai atbaidė daugelį „Facebook“ turinio kūrėjų nuo vertingos informacijos talpinimo šiame socialiniame tinkle.
Nors anksčiau ir laikytasi griežtos politikos prieš įrašuose šmėžuojančias reklamines pauzes, kartais pasitaikydavo nuolaidžiavimų – praėjusiais metais naujienų tinklapiui BuzzFeed buvo leista užsidirbti būtent iš į video keliamos reklamos. Nepaisant tokių išimčių, būsimoji „Facebook“ strategija yra pirmoji aprėpianti itin platų reklamos spektrą. Naujos reklamos galimybės apims įvairių rūšių vaizdo įrašus visame „Facebook“ tinkle, įskaitant ir naujienų srautą, itin svarbų informacijos pasiskirstymui.
Nepaisant švelnėjančio „Facebook“ požiūrio į reklamą, ji žiūrovui galės būti rodoma tik po 20 sekundžių nuo video pradžios ir tik tuomet, jei paties video trukmė nebus trumpesnė nei 90 sekundžių. Tokiu būdu socialinis tinklas „Facebook“ vaizdo kūrėjams siunčia tokią žinutę: labiausiai bus vertinamas vartotojų dėmesį pritraukiantis, vertingas turinys, kurio skelbėjai galės užsidirbti pinigų iš reklamos.