Galite pasirinkti kelias veiklas bei miestus
8 - -
Pasirinkti

Lietuviai pirmieji pasaulyje telefoninės informacijos konsultantą gali rinktis pagal nuotrauką ir pomėgius

Publikavimo data: 2014-03-22 Lietuviai pirmieji pasaulyje telefoninės informacijos konsultantą gali rinktis pagal nuotrauką ir pomėgius Kur sostinės centre po 22 valandos galima nusipirkti gėlių? Kur yra T. Vrublevskio gatvė? Kas gali greitai suremontuoti sutrūkusius kanalizacijos vamzdžius Kaune? Nuo šios savaitės informacijos konsultantą, kuris vikriai atsakys į šiuos ir panašius klausimus, galima rinktis pagal pristatymą ir pomėgius. Speciali 1588 mobilioji aplikacija, skirta išmaniesiems telefonams su „Android“ ir „iOS“ operacinėmis sistemomis, rodo konsultantų nuotraukas ir trumpus dosjė. Pagal tai skambinantieji gali pasirinkti, į kurį konsultantą kreiptis.

 

Pasak Dianos Vinikienės, 1588 skambučių centrą valdančios ir naujovę rinkai pristačiusios UAB „Infomedia“ Kontaktų centro direktorės, visi pasaulio ir Lietuvos skambučių centrų darbuotojai yra paslėpti po savotišku paslapties šydu, tad nuspręsta pirmiesiems jį atidengti.

„Rinkos tendencijos ir mūsų atlikta jos analizė parodė, kad vis svarbiau tampa asmeninis kontaktas. Klientai pageidauja matyti, su kuo kalbasi, jiems įdomu, koks žmogus atsako į klausimus, tad nusprendėme atidengti uždangą ir specialioje programėlėje pristatyti konsultantus bei tokiu būdu personalizuoti informacijos teikimą”, – sako D. Vinikienė.

Jos teigimu, per metus informacijos numeriu 1588 vidutiniškai sulaukiama daugiau nei pusės milijono skambučių, o šiemet, pristačius mobiliąją programėlę, tikimasi dvigubai daugiau užklausų – apie vieno  milijono.

Mobiliojoje programoje klientas gali pasirinkti konkretų konsultantą, jam paskambinti, o po pokalbio įvertinti jo aptarnavimą. Jeigu konsultanto darbas įvertinamas teigiamai, kitas skambutis iš to paties numerio, net neįjungus programėlės, nukreipiamas tam pačiam konsultantui. Žinoma, jeigu jis tuo metu dirba, nėra užimtas ir gali priimti skambutį.

Antrą kartą paskambinus tam pačiam konsultantui, jis sistemoje mato, kokia buvo pirmoji užklausa. Gali pasiteirauti, ar užklausa buvo sėkminga, ar pavyko surasti ieškotą vietą ar paslaugą. Klientų atsiliepimų vertinimas suteiks galimybę tobulinti pateikiamos informacijos kokybę.

„Neabejojame, kad naujoji mobilioji aplikacija leis užtikrinti dar geresnį klientų aptarnavimą. Motyvuosime tuos konsultantus, kurių darbą vartotojai vertina teigiamai. Daug pastangų skirsime analizuodami ir mokydami vartotojams neįtikusius bei rečiau pasirenkamus konsultantus“, – pasakoja D. Vinikienė.

šiuo metu 1588 mobiliojoje programoje siūlomos 21 konsultanto paslaugos. Pasirinkti konkretų asmenį galima pagal pomėgius – vieni labiausiai mėgsta skaityti knygas, kiti aktyviai sportuoja ir domisi krepšinio ar rankinio naujienomis, treti mėgsta pramoginius šokius ar psichologiją. Kiekvieno konsultanto pomėgiai pateikti šalia jo nuotraukos.

Kontaktų centro 1588 atstovai džiaugiasi, kad konsultantai sutiko atskleisti savo tapatybes. „Jie puikiai supranta, kad, vizualiai prisistatę klientams, jie prisideda prie atviros ir patrauklios įmonės įvaizdžio“, – teigia UAB „Infomedia“ Kontaktų centro direktorė.

1588 programėlėje kiekvienas vartotojas gali matyti, koks konsultantas gali tuo metu atsiliepti. Jeigu prie konsultanto dega žalia šviesa, jis gali atsiliepti, jeigu geltona – jis kalbasi su kitu klientu, jeigu raudona (o išmaniajame telefone su „Android“ operacine sistema – pilka) – jis pietauja ar tą dieną nedirba, t. y. negali atsiliepti.

 

Apie 1588 ir UAB „Infomedia“

Jau aštuonioliktus veiklos metus pradėjusi skaičiuoti bendrovė „Infomedia” yra viena iš verslo ir universalią informaciją teikiančių informacijos tarnybos lyderių. Biuruose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje dirba daugiau nei 53 darbuotojai. Informacijos tarnyba dirba visą parą, 365 dienas per metus.

Vieni didžiausių prižiūrimų „Infomedia” projektų yra: informacija numeriu 1588, informacija numeriu 1666, išankstinė pacientų registracija į gydymo įstaigas trumpuoju numeriu 1815. Be to, „Infomedia” su trumpuoju numeriu 1588 yra išskirtinis prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“, bilietų platintojų „Bilietai.lt“ ir „Tiketa“, kino centro „Cinamon“ informacijos partneris.

UAB „Infomedia” kontaktų centro paslaugomis naudojasi valstybinių įstaigų sektorius: medicinos įstaigos, komunalinių paslaugų teikėjai, skaitmeninės TV rangovai; prekybos įmonės: didieji prekybos centrai, kolektyvinių pirkimų, aviabilietų interneto svetainės, leidyklos; laisvalaikio organizavimo įmonės: bilietų platintojai, sporto klubai, kino teatrai, pramogų arenos.

image_185_1588-programele.jpg   image_185_programa-pasirinkimas.jpg

Daugiau informacijos:
Saulius Vanagas |Pardavimų ir rinkodaros direktorius |UAB „Infomedia“
Tel. 8 615 12 117 |El. pšt. saulius.vanagas@fcrmedia.com | www.fcrmedia.com
 

Patalpinta rubrikoje(-ose): Programinė įranga
Dariaus ir Girėno g. 21, KLAIPĖDA
(46) 310610
Kompiuterių, nešiojamų kompiuterių, serverių ir kitos kompiuterinės įrangos pardavimas, priežiūra, remontas, kompiuterinės programos ir
Laisvės pr. 71B -62, VILNIUS
(5) 2794080
UAB "GPS partneris" yra oficialus šveicarų kompanijos "GEOMAX" atstovas Lietuvoje. Trylikti metai prekiaujame profesionalia GPS įranga,
Paukščių Tako g. 12 -2, VILNIUS
(644) 88443
Buhalterinės apskaitos kompiuterių programinės įrangos kūrimas, tobulinimas, platinimo ir priežiūros organizavimas. Platintojų ir atstovų
www.hres.lt
www.ekosfera.lt
www.hres.lt
www.ekosfera.lt