Kokios interneto svetainių klaidos labiausiai erzina lankytojus?
Publikavimo data: 2015-04-08
Prieš keletą dešimtmečių daugeliui buvęs neprieinamas internetas šiandien yra atviras visam pasauliui. Daug žmonių kasdien lankosi socialiniuose tinkluose, tvarko savo finansinius reikalus, mokosi, ieško informacijos, plečia akiratį, apsiperka, pramogauja. Tad nenuostabu, kad kiekviena įmonė nenori atsilikti ir bando įsitvirtinti internete, kuriasi svetaines. Taip įmonė ar organizacija gali pranešti apie save, pristatyti savo veiklą, produktą platesniam ratui žmonių per daug trumpesnį laiką. Norint sulaukti didesnės sėkmės, interneto svetainė turėtų būti informatyvi, kad lankytojas joje rastų naudingą informaciją, produktą. Visi esame matę tiek puikių interneto svetainių pavyzdžių, tiek blogų, kuriose daugiau nebesilankome. Taigi, labai svarbu pasiekti, jog atėjęs klientas Jūsų interneto svetainėje rastų reikiamą informaciją ir kitą kartą vėl sugrįžtų bei pasidalintų puslapio nuoroda su pažįstamais. Kaip reikėtų tvarkyti ir kokių klaidų vengti kuriant savo interneto svetainę?
Turinys neatitinka svetainės idėjos
Interneto svetainėje svarbiausias yra Jūsų pateikiamas turinys. Visa Google paieškos sistema orientuojasi į kokybišką, originalų turinį. Nereikia manyti, jog kartą pateikus tam tikrą informaciją svetainėje, Jūsų darbas baigiasi, greičiau – dar tik prasideda. Norint sulaukti kuo daugiau lankytojų, populiarumo internetinėje erdvėje, reikia nuolat atnaujinti svetainės turinį, skelbti įdomią, aktualią informaciją. Dėl ko mes lankomės tam tikrose interneto svetainėse? Būtent dėl turinio. Negalima pamiršti, jog skelbiama informacija turi atitikti svetainės viziją ir idėjas, todėl reikia tinkamai pasirinkti, kokią informaciją pateikti.
Chaotiškai pateikta informacija ir nepatrauklus dizainas
Internete yra milžiniški kiekiai informacijos, kuri pateikiama gausybėje interneto svetainių. Jei čia nebūtų viskas grupuojama, struktūruojama, mes pasiklystume ir tikriausiai nerastume reikalingos informacijos. Todėl svarbu, kad ir Jūsų svetainėje visa informacija būtų tvarkingai klasifikuojama ir atėjęs lankytojas nesunkiai rastų jam aktualius dalykus. Žinoma, svarbiausia informacija, ypač tekstinė, turėtų būti pateikta tituliniame puslapyje, o ne kažkur paslėpta, kad atėjęs lankytojas jos nerastų. Netvarkingas, padrikas dizainas lankytojams tikrai nepalieka gero įspūdžio, o kaip tik skatina jį išeiti iš tokios svetainės į kitą. Dizainas nebūtinai turi būti išskirtinis, svarbiausia, kad būtų tvarkingas, o publikuojamos nuotraukos atitiktų turinį ir būtų kokybiškos.
Gramatinės ir stiliaus klaidos
Taip, jos tikrai labai erzina daugumą svetainių lankytojų. Todėl, jeigu kurdami svetainę abejojate savo rašybos įgūdžiais ir skyrybos taisyklių išmanymu, vertėtų pasikonsultuoti su kalbos redaktoriais. Tvarkinga svetainė, kuri vartoja švarią, taisyklingą kalbą, visuomet atrodo daug patikimesnė ir sulaukia didesnio srauto lankytojų.
Visi žinome ją – įkyrią reklamą
Net nereikia sakyti, kad kartais reklama verčia susierzinti. Ypač tam tikroje interneto svetainėje iššokanti, judanti ir pan., kadangi ji kartais trukdo skaityti tam tikras naujienas, žiūrėti vaizdo įrašus. Reklama žinoma yra labai svarbi, tačiau ji turėtų būti saikinga arba pateikta taip, kad netrukdytų lankytojui ir jis nenorėtų išeiti vos tik įėjęs į tam tikrą svetainę.
Tai keletas pačių didžiausių interneto svetainės klaidų, kurias daro jų savininkai. Deja, tai tikrai neskatina svetainės populiarumo ar lankytojų skaičiaus augimo, kai tuo tarpu interneto svetainė gali ženkliai padidinti Jūsų verslo sėkmę, tad, ar neverta išnaudoti šios nišos? Svarbiausia, kad interneto svetainė būtų sukurta kokybiškai, o informacija joje būtų nuolat atnaujinama. Netingėkite pasižiūrėti, kaip sukurtos kitų, panašią veiklą vykdančių, įmonių ar organizacijų svetainės. Labiausiai patikusias idėjas galite pakoreguoti ir pritaikyti savo kuriamai svetainei. Jei siekiate geriausio rezultato ar manote, kad patiems nepavyks ko nors gerai padaryti, galite pasikliauti ekspertų pagalba.