Galite pasirinkti kelias veiklas bei miestus
8 - -
Pasirinkti

Kodėl svarbu suteikti galimybę įsigyti prekių tiesiogiai iš prekinių ženklų internetinių parduotuvių?

Norite pakviesti žmones į vakarėlį vien tam, kad galėtumėte juos išvaryti? Tai – blogas sprendimas. Tą patį galima pasakyti ir apie verslą, kuris investuoja milžiniškus pinigus siekdamas pritraukti naujų klientų tik tam, kad juos galėtų nukreipti kitur.

apsipirkimas internetuTačiau būtent su tuo susiduria nemaža dalis interneto vartotojų. Garsius prekinius ženklus valdančios įmonės kiekvienais metais investuoja daugybę pinigų tam, kad padidintų savo internetinės svetainės žinomumą ir matomumą. Tačiau būtent tuo metu, kai svetainė tampa puikiai sutvarkyta, potencialūs klientai yra nukreipiami tiesiai pas tiekėjus tik tam, kad galėtų iš jų įsigyti įvairių prekių.

Toks elgesys tikrai nepadeda įsigyti naujų, lojalių klientų. Priešingai – taip besielgdamos įmonės praranda puikų šansą įrodyti klientams, kad jie – verti didžiausio dėmesio bei pagarbos.

BrandShop 2016 metais JAV atlikto tyrimo metu buvo apklausta daugiau nei 1000 tūkst. internetinių parduotuvių vartotojų. Rezultatai parodė, kad net 4 iš 5 klientų tikėjosi norimų prekių įsigyti tiesiogiai iš pagrindinės įmonės internetinės svetainės vietoje to, kad būtų nukreipti pas tiekėjus. Daugiau nei puse vartotojų mieliau pirktų drabužius iš paties prekinio ženklo parduotuvės negu jo atstovo internete.

Problema kyla tuomet, kai didelė dalis prekinių ženklų nepasirūpina tiesioginiu prekių įsigijimo galimybės suteikimu. Galima svarstyti, kad dauguma įmonių net džiaugiasi dėl to, kad visi, su prekių įsigijimu susiję, klausimai bus sprendžiami ne jų pačių. Toks elgesys gal ir būtų toleruotinas prieš 10 metų, tačiau šiais laikais – toli gražu toks nėra. Įmonės, kurios pasirenka, kad jų produktai būtų parduodami ne pas juos, rizikuoja milžiniška konkurencija. Juk potencialūs klientai, nukreipti į kitą internetinės svetainės puslapį, gali įsigyti visai ne tų prekių, kurias planavo įsigyti.

BrandShop CEO Reuben S. Hendell teigia – „Tiesiogiai pasiekiami prekiniai ženklai – vienas iš geriausių būdų, kuriais vartotojai gali pajusti tikrąją prekinio ženklo esmę“. „Žmonės nori pirkti tiesiogiai iš prekinio ženklo, todėl įmonės, kurios į tai neatsižvelgs, praras tikrai labai daug“.

Tokios įmonės, kaip Hershey, Mrs. Meyer‘s bei Cuisinart jau suprato, kaip svarbu leisti klientams įsigyti norimus produktus tiesiogiai iš prekinio ženklo.

Šiandien, skaniųjų Hershey saldumynų sunkiai aptiksite didžiuosiuose prekybos centruose, nes visą savo prekybą Hershey sukoncentravo vienoje vietoje – savo internetinėje svetainėje. Užėję į ją galite sužinoti daug įdomios informacijos apie šio prekinio ženklo istoriją, perskaityti įkvepiančius receptus, o galiausiai – užsisakyti šviežių saldumynų tiesiai iš saldainių fabriko.

pirkti internetu

Serena Fedor, Hershey prekybos vadovė, teigia – „Tiesioginis santykis su klientu – puikus būdas išplėsti įmonės veiklą, o svarbiausia – užmegzti tvirtesnius santykius su pirkėjais, kurių skaičius internetinėje parduotuvėje nuolat auga“. „Mūsų stebėjimai rodo, kad pirkėjai nori įsigyti unikalių, specialių dovanų bei savo mėgstamo prekinio ženklo produktų. Mes atsižvelgime į klientų poreikius, todėl savo internetinę svetainę bei parduotuvę pritaikome taip, kad kiekvienas joje galėtų rasti tik jam tinkančią, unikalią prekę“.

Nepaisant to, kad Hershey atsižvelgia į klientų poreikius ir stengiasi apsipirkimo procesą padaryti kuo malonesnį, daugelis prekinių ženklų tai vis dar pamiršta. BrandShop tyrimas atskleidė, kad tik 39 % internetinių parduotuvių lankytojų teigė, jog prekių įsigijimas iš tiesioginio pardavėjo – malonus procesas. Tuo tarpu perkant netiesiogiai, iš kitų tiekėjų, patenkintų klientų procentas buvo net 65 %. 1 iš 10 žmonių išreiškė didelį nepasitenkinimą dėl apsipirkimo prekinių ženklų internetinėse parduotuvėse. Pagrindiniai tokio nepasitenkinimo šaltiniai – aukštos kainos, prekių atsisiuntimo išlaidos bei nesuteikta galimybė pirkti tiesiogiai iš gamintojo.

Taigi, kaip išspręsti šią problemą? Pirmiausia, svarbu pastebėti tai, kad šiais laikais nebeužtenka vien internetinės reklamos. Antra, įmonės turėtų kreipti didesnį dėmesį į tai, kaip parduodami jų produktai. Internetinė prekyba turi nenusileisti įprastai prekybai. Nuo to, kaip prekiniai ženklai sugebės atsižvelgti į tokius pokyčius, priklausys ne tik jų populiarumas, bet ir reputacija. 

Patalpinta rubrikoje(-ose): Interneto parduotuvės