„FCR MEDIA Lietuva” atstovės dalyvavo Salesclub.lt susitikime – „Moterys B2B pardavimuose“

Publikavimo data: 2016-12-07 „FCR MEDIA Lietuva” atstovės dalyvavo Salesclub.lt susitikime – „Moterys B2B pardavimuose“

Šių metų gruodžio šeštą dieną UAB „FCR Media Lietuva” atstovės apsilankė „Rise Vilnius” vykusiame Salesclub.lt penktajame susitikime – šįkart skirtame dailiosios lyties pardavimų srities specialistėms. Susitikimo tema ypač aktuali UAB „FCR Media Lietuva” ne tik todėl, kad norėdama neatsilikti nuo rinkos tendencijų įmonė nenustoja domėtis nuolat kintančiomis pardavimų technikomis, bet ir dėl to, jog nemažą dalį įmonės pardavimų komandos sudaro būtent moterys, parduodančios skaitmeninės rinkodaros, SEO, Google, B2B katalogų, Web kūrimo paslaugas.

paroda

Susitikime savo patirtimi ir moterišku pranašumu B2B pardavimuose dalijosi trys pranešėjos:

Eglė Pupkevičiūtė – 10 metų aktyviai besisukanti pardavimų sferoje salesup.lt CEO. Moteris dalinosi patirtimi, sukaupta atliekant šaltus skambučius, vykdant pardavimus, palaikant ilgalaikį bendradarbiavimą ir kuriant įvairius projektus. Ji pristatė pranešimą „Moterys aktyviuose pardavimuose".

Antroji pranešėja Simona Andrijauskaitė – viena iš sėkmingo startuolio „Interactio” įkūrėjų, sukaupusi 6 metų patirtį ir išbandžiusi save projektų administratorės, verslo konsultantės, projektų vadovės, marketingo koordinatorės ir vadovės amplua, pristatė pranešimą „Spartuolio Interactio pardavimų patirtis: globali B2B rinka", kuriame dalijosi savo sėkmės receptais ir patirtimi užkariaujant JAV konferencijų rengėjų ir netikėtą sėkmę atnešusių bažnyčių rinkas.

Trečiąjį pranešimą pristatė Aida Baranauskaitė – jau 9 metus nuolat tobulėjanti ir kaupianti patirtį „TMD Partners” įmonėje kaip svarbiausių klientų vadybininkė ir konsultantė. Ji dalinosi savo įžvalgomis ir asmenine patirtimi apie moteris pardavimų versle pranešime – „Pardavimai B2B: kodėl mums reikia daugiau moterų?".

konferencija

Moterys pardavimuose: kokios jų stipriosios pusės? 

Pranešėjos dalijosi savo patirtimi apie sunkią pradžią pardavimų versle, lydimą susiformavusio požiūrio, jog pardavimai – vyriška sritis. Susitikimo metu buvo bandoma sugriauti šį mitą, skatinti moteris nebijoti imtis darbo pardavimų srityje. Pranešėjos akcentavo, kad moterims nereikia stengtis lygiuotis į vyrus, o priešingai – išnaudoti savo moteriškus ginklus.

Simona Andrijauskaitė, sėkmingai parduodanti savo paslaugas pačioje JAV, paklausta apie savo sėkmės receptą, atsakė: „Nebijokite būti moteriška savimi.” Buvo įvardinti pagrindiniai moteriški pranašumai - empatijos, intuicijos jausmas, mokėjimas klausytis, suprasti, gilintis, pamatyti detales ir kurti stiprų ryšį.  Šie bruožai, pasak pranešėjų, padeda moterims kurti sėkmingus ilgalaikius santykius su klientais B2B rinkoje.

Vis dėlto, pranešėjos nebuvo linkusios visiškai nuvertinti vyrų pardavėjų ir iškėlė mintį, jog abi lytys gali viena iš kitos pasimokyti - vyrai, orientuoti į tikslą, puikiai tinka greitiems pardavimams, naujų klientų paieškai, o moterys, mokančios kurti ir puoselėti santykius su klientu, gali būti nepralenkiamos ilgalaikėje B2B perspektyvoje. Nors seminaras buvo skirtas moterims, dirbančioms ir galbūt jau turinčioms nemenką žinių bagažą apie pardavimus, renginio pranešėjos pateikė daug naujausių įžvalgų, patarimų ir asmeninės patirties vis dar opia ir neišsemiama tema – apie vyrų ir moterų skirtumus versle.

 

 

Patalpinta rubrikoje(-ose): Verslo konsultacijos