3 efektyvūs būdai išplėsti raktinių žodžių sąrašą
Publikavimo data: 2017-01-02
Naują SEO projektą verta pradėti tik tada, kai randami su atitinkamu produktu ar paslauga susiję raktiniai žodžiai. Tik išsiaiškinus, kokias frazes vartotojai naudoja ieškodami informacijos apie tam tikrą produktą ar paslaugą, įmanoma tinkamai optimizuoti internetinę svetainę.
Problema kyla tuomet, kai dauguma raktažodžių yra labai konkurencingi, nes juos iškelti į paieškos sistemos pradžią bando daugelis domenų. Jeigu turite nedidelę arba naują internetinę svetainę, laimėti šioje kovoje gali būti labai sudėtinga...
Šiame straipsnyje pristatomi 3 gana retai naudojami būdai, kaip išplėsti raktinių žodžių sąrašą ir padidinti lankytojų srautą į savo internetinę svetainę.
1. Įvardinkite semantiškai susijusius raktinius žodžius
Nepaisant to, kad šis būdas – gana plačiai žinomas, juo naudojasi nedaugelis. Semantiškai susiję raktažodžiai suteikia puikią galimybę pasiekti platesnę auditoriją ir padidinti šių žodžių paieškos matomumą. Norint suprasti, kaip efektyviai naudoti tokius žodžius, pirmiausia reikia suprasti, kas yra ta semantinė paieška.
Kas yra semantinė paieška?
Croud.com semantinę paiešką apibūdina taip: „Trumpai tariant, pagrindinis semantinės paieškos tikslas – pabandyti suprasti, ko ieško vartotojas, platesniame kontekste, o ne vien kreipiant dėmesį į konkretų žodį.“ Pavyzdžiui, žodis – „obuolys“ (ang. apple). Žmogus šį žodį gali naudoti ieškodamas bent vieno iš trijų dalykų:
· Vaisiaus.
· Elektronikos prekių, pavyzdžiui iPhone, iPad, gamintojo.
· Buvusios The Beatles muzikos įrašų ženklo.
Šiais laikais, pasinaudodamos vartotojo paieškų istorija, vieta, klausimo kontekstu bei kitais duomenimis, paieškų sistemos gali būti ypač tikslios.
O semantiniai raktiniai žodžiai?
Kadangi semantinė paieška susijusi su kiekvienos paieškos frazės reikšme, jai svarbu, jog žodžiai ir frazės būtų glaudžiai susiję su pagrindiniu raktiniu žodžiu.
Semantinių raktažodžių tikslas – suteikti reikšmę ir padėti paieškos sistemoms suprasti visą ieškomo žodžio kontekstą. Pavyzdžiui, žinome, kad žodis „obuolys“ gali būti susijęs su bent vienu iš trijų dalykų: vaisiumi, elektronikos prekių gamintoju ar įrašų kompanija. Kaip paieškos sistema pasirenka vieną iš minėtų žodžio „obuolys“ kategorijų? – analizuodama semantinius raktinius žodžius. Pavyzdžiui, paieškos sistema žino, kad, jeigu Jūs ieškojote obuolio vaisiaus, šalia esantys žodžiai gali būti tokie kaip – skanus, užaugintas, medžiai ir pan. Tuo tarpu, jeigu ieškote elektronikos prekių gamintojo, turbūt naudojate tokius žodžius, kaip – iPhone, iPad, Steve Jobs, inovacijos ir pan. Būtent šioje vietoje atsiranda galimybė išplėsti raktažodžių sąrašą.
Ieškodami ar papildydami savo turinį semantiškai susijusiais raktiniais žodžiais, galite jį geriau pritaikyti specifinėms paieškoms, padidinti ranguojamų internetinės svetainės frazių skaičių, o tuo pačiu metu padidinti lankytojų srautą.
2. Nustatykite konkurentų naudojamus raktinius žodžius
Kiekvieną dieną pirkėjai internetu ieško informacijos apie Jūsų konkurentų produktus bei įmones.
Jie į paieškos sistemos laukelį įrašo būtent tuos produktus, apie kuriuos nori gauti daugiau informacijos. Būtent šiuos lankytojų srautus Jūs ir norite nukreipti į savo internetinę svetainę! Drąsiai galima teigti, kad jie ieško Jūsų konkurentų, tačiau tai nereiškia, kad šie žmonės nepirktų būtent iš Jūsų, tiesa?
Tai ir yra antrosios strategijos prielaida – konkurentų raktinių žodžių bei prekinio ženklo vartojimas. Priešingai negu semantinių raktažodžių metodas, šis – šiek tiek sudėtingesnis.Teisingai įgyvendinta konkurentų prekinio ženklo vartojimo strategija gali padėti į Jūsų svetainę pritraukti nemažai tikslinės auditorijos. Žinoma, tokie raktažodžiai gali turėti nelabai didelį paspaudimų skaičių, nes šie vartotojai ieško specifinio prekinio ženklo. Taigi yra mažesnė tikimybė, jog jie paspaus ant kito, bet vis dėlto, jie suteikia galimybę su nedidelėmis pastangomis padidinti Jūsų matomumą ir pasiekti naują tikslinę auditoriją.
Šią strategiją taikykite itin atsargiai, išsirinkite tik tuos konkurentus, į kuriuos garbingai norite atkreipti dėmesį ir niekada neperženkite linijos.
3. Vartokite populiarius žodžius ir aktualias temas
Galiausiai, galite atkreipti dėmesį į plačiai diskutuojamas temas Jūsų veiklos srityje ir tokiu būdu suraskite tinkamus raktažodžius, kurie yra mažiau konkurencingi ir gali padėti padidinti svetainės lankytojų srautą.
Laikas nuo laiko, Jūsų tikslinė auditorija susidomi nauja tema, idėja ar mada. Jie gali praleisti labai daug laiko ieškodami informacijos naujomis temomis. Būtent tuo metu ir gali būti panaudota trečioji strategija. Žinodami, kas yra populiaru Jūsų veiklos srityje esamuoju laiku, galite itin greitai sukurti kokybišką turinį, kuriame pavartosite svarbius raktinius žodžius ir frazes.
Geriausia tai, kad pastebėti šias populiarias temas – nėra sunku. Daugelis specialių įrankių suteikia galimybę stebėti tam tikros veiklos srities madas bei vyraujančias temas.
Naudodami aprašytus metodus kartu su tradicine raktažodžių paieška, padidinsite savo internetinės svetainės lankytojų srautus ir susirasite naujų klientų. O kokias mažiau žinomas strategijas, norėdami padidinti savo svetainės matomumą, naudojate Jūs?