6 būdai išgarsinti savo įmonę internete

Publikavimo data: 2015-05-26 6 būdai išgarsinti savo įmonę internete

įvaidis internete

Socialinė valiuta. Mes mėgstame atrodyti protingi, laimingi, sėkmingi, o ne kvaili, neturtingi ir sugniuždyti. Nuomonę apie mus formuoja ir tai, kokius daiktus mes turime: kokį automobilį vairuojame, kokiose parduotuvėse rengiamės. Žmonės naudoja pinigus, kad nusipirktų naują telefoną, o naują telefoną naudoja kaip socialinę valiuta – kad nusipirktų aplinkinių žmonių gerą įspūdį apie save. Apple, Nike ir kiti prekių ženklai naudoja šį triuką, kad pritrauktų kuo daugiau naujų klientų. Šių kompanijų prekės – tai leidimas tapti išskirtinio socialinio rato dalimi. Kitaip tariant, jie prekiauja ne daiktais, o gyvenimo būdu. Suteikite pirkėjams galimybę jaustis ypatingais dėl Jūsų produktų ir idėjų, ir jie pradės kalbėti apie Jus. Nepamirškite, kad tam yra svarbus svetainės įvaizdžio kūrimas bei gebėjimas savo produktą pristatyti unikaliai. Noras gauti pritarimą iš aplinkinių – pagrindinis žmonių stimulas. 

Trigerių naudojimas. Trigeriai tai stimulai, skatinantys galvoti apie tarpusavyje susijusius dalykus. Jų naudojimas reklamoje yra svarbus, juk žmogus žiūri reklamą šiandien, o į parduotuvę eis rytoj. Kaip jis prisimins apie reklamuojamą dalyką jei jam niekas apie tai neprimins? Šokoladas Mars buvo pavadintas kompanijos įkūrėjo Franklino Marso vardu, tačiau jo pardavimai smarkiai išaugo, kai per televiziją ėmė nuolat kalbėti apie NASA skrydi į Marsą. Jums svarbu sukurti Jūsų produkto įvaizdį tokį, kad pirkėjams aplinka nuolat primintų apie jį. Be to reikia, kad trigeriai būtų kuo konkretesni.

Emocijos. Visos stiprios emocijos gali paskatinti jomis dalintis. Galimybė dalintis emocijomis veikia kaip socialiniai klijai, kurie palaiko ir stiprina santykius. Tačiau, vienos emocijos aktyvuoja dalijimąsi informacija, kitos slopina. Baimė, pyktis, laimė – skatinančios emocijos, liūdesys ir vidinė pilnatvė – slopinančios emocijos. Kurdamas pranešimus, keliančius pyktį, Jūs turėsite daugiau šansų būti išgirstas, nei kurdamas pranešimus, sukeliančius liūdesį. Teisingas blogų emocijų naudojimas – patikimas raidos variklis.

žmonių mėgdžiojimas

Nesąmoningas mėgdžiojimas. Žmonės mėgsta mėgdžioti kitus, vien todėl, kad žiūrėdami, kaip elgiasi kiti, jie gali lengviau priimti sprendimą. Kai žmogus mato kaip kiti daro vieną ar kitą dalyką, yra didelė tikimybė, kad jis norės to paties. Tačiau negalima mėgdžioti tai, ko nežinai, todėl reikia, kad jūsų produkcija patektų į akiratį. Pavyzdžiui, pranešimo, išsiųsto iš iPhone gale būna parašyta "išsiųsta su iPhone", prierašą galima pakeisti, tačiau dažniausiai vartotojai to nedaro. Jiems patinka ši socialinė valiuta, o Apple tai padeda skleisti žinią apie savo gaminius. 

Praktinė nauda. Žmonės mėgsta padėti kitiems, todėl jei mes sukursime naudingą produktą, žmonės greičiausiai apie jį ims pasakoti kitiems. Naudinga informacija taip pat stiprina draugystę. Jei mes žinome, kad mūsų draugas mėgsta gaminti, mes siunčiame jam receptą ir nuo to mūsų ryšiai stiprėja. Problema ta, kad nors žmonės turi galimybę dalintis turiniu su savo draugais, jie ne visada tai daro. Siauresnės tematikos turinys turi didesnį šansą pasklisti, nes primins apie konkrečius žmones. Galite turėti draugų, besidominčių krepšiniu, bet krepšiniu domisi labai didelis skaičius žmonių, todėl krepšinis jums nieko neprimena. Tačiau galima turėti tik vieną draugą, besidomintį Kanados istorija ar vorų veisimu, todėl jei pamatysite kažką apie tai, iškart apie jį pagalvosite.

Trojos arkliai. Žmonės ne tik dalinasi informacija, jie dalinasi istorijomis. Todėl idėjas apie Jūsų produktą turi būti įdiegtos į istorijas. Nepaisant visų atsiradusių pasilinksminimo būdų, mes vis dar mėgstame susėsti prie stalo ir pasikalbėti. Žmonės taip mėgsta pasakoti istorijas, kad daro tai net tada kai to nereikia – duokite jiems temą.