2017-ųjų SEO tendencijos

Publikavimo data: 2017-01-04 2017-ųjų SEO tendencijos

SEO vystosi – ypač greitai. Per pastaruosius 10 mėnesių SEO labai stipriai patobulėjo. Daugelis 2016 metų tendencijų toliau plėsis 2017. Dėl nuolatinio Google algoritmo pasikeitimo verslininkams teks susipažinti ir su naujomis 2017 metų tendencijomis. Štai keletas dalykų, į kuriuos ateinančiais mėnesiais vertėtų atkreipti dėmesį.

SEO 2018

Optimizavimas vartotojo tikslams

Nepaisant to, kad raktiniai žodžiai – vis dar svarbūs, tačiau paieškos sistemos laukelyje įrašius lengvai suprantamus žodžius ar net ilgas frazes – gaunamas ieškomas rezultatas. Galima teigti, kad vartotojai šiais laikais tiksliai žino, ko ieško, o paieškos sistemos prie to prisitaiko, todėl vartotojams paieškos laukelyje įrašius ilgas frazes, google paieškos sistemos atveda į tiksliausius rezultatus.

2017 metais prekiniai ženklai turės kreipti didesnį dėmesį į vartotojų tikslus, o ne vien raktažodžius. Jūsų SEO strategijai bus ypač svarbu:

· Išnagrinėti. Ko ieškodami žmonės užklysta į Jūsų internetinį puslapį? Į kokius klausimus, skaitydami Jūsų turinį, jie nori rasti atsakymus?

· Optimizuoti. Kai gavote pakankamai daug duomenų ir pastebėjote vietas, kurias reikia patobulinti, atlikite veiksmus, kurie leis padidinti Jūsų svetainės matomumą. Remiantis gautais duomenimis, pritaikykite savo svetainės turinį taip, kad jis būtų susijęs su kliento tikslais.

· Prisitaikyti. Norėdami atnaujinti savo svetainę – nuolat stebėkite ir analizuokite gaunamus duomenis.

Mobiliųjų prietaisų naudojimo augimas

Mobiliųjų programų prieinamumas per kelis pastaruosius metus turėjo įtakos visam SEO. Mobilioji paieška auga itin greitu tempu ir nežada sustoti. Internetinių svetainių lankytojų srautas nuo kompiuterių persikėlė į mobiliuosius įrenginius ir dauguma internetinių svetainių didžiausio lankytojų srauto sulaukia būtent per mobiliąsias programas.

Mobilusis optimizavimas jau dabar – ypač svarbus taikant SEO strategijas. 2017 metais – jis taps privalomu.

Paieška balsu – neišvengiama

Paieška balsu technologijų pramonėje – nuolat tobulinamas projektas. Šis paieškos būdas – vienas iš greičiausiai populiarėjančių. Juk jis nereikalauja naudotis rankomis, yra itin greitas ir modernus.

SEO 2017

Paieškos balsu 2017 metų tikslas – ištobulinti šią technologiją taip, kad jos pagalba balsas galėtų būti ne tik atpažįstamas, bet ir suprantamas. Norint pasiekti šį tikslą, reikia atkreipti dėmesį į:

· senesnius tyrimus

· su buvimo vieta susijusį kontekstą

· su dažnai naudojamomis aplikacijomis susijusį kontekstą

· asmeninę informaciją

· raktinių žodžių paiešką balsu

Nėra abejonių, kad paieška balsu – viena naujausių skaitmeninio amžiaus tendencijų. Pasitelkdami patobulintą Siri, Google Now ir Cortana, SEO specialistai galės nagrinėti ne tik tekstu, bet ir balsu pateiktus klausimus.

Daugiau išsamesnių atsakymų

Kiekvienas iš mūsų atsakymų į rūpimus klausimus labai dažnai ieškome Google. Reaguodama į užduotus klausimus, Google pateikia ne tik gana tikslią informaciją, bet ir su klausimu susijusias internetines svetaines, vaizdo medžiagą, filmus, datas, apžvalgas ar renginius.

Struktūruotų duomenų aprašai gali padėti internetinių svetainių savininkams paieškos sistemoje gauti išsamesnius rezultatus. Šie aprašai padeda paieškos sistemoms suprasti svetainės turinį, kuris toliau yra pritaikomas taip, kad būtų naudingas vartotojams.

Pavyzdžiui, įsivaizduokite, kad Jūs Google ieškote keksiukų kepimo instrukcijų. Paieškos sistema pateikia tiesioginį, gana tikslų atsakymą į Jūsų klausimą, o po jo – aktualią informaciją, pavyzdžiui, receptus, kepimo laiką, apžvalgas ir pan.

Struktūruotų duomenų aprašų pridėjimas į Jūsų internetinę svetainę gali padidinti šansus atsidurti šalia paieškos sistemos pradžioje pateikiamos tikslios informacijos.

Vartotojai labai mėgsta tokią greitai pasiekiamą ir naudingą informaciją, taigi, jeigu dar to nedarote, rekomenduojame 2017 metais pradėti naudoti struktūruotų duomenų aprašus.

Kryžminių kanalų rinkodara

Kryžminių ir daugybinių kanalų rinkodara skamba panašiai, tačiau realybėje – labai skiriasi. Daugybinių kanalų rinkodara reiškia matomumą keliose platformose. Kryžminių kanalų – reiškia, kad norėdami pareklamuoti savo prekinį ženklą, naudojate kelis vienas su kitu susijusius kanalus. Pavyzdžiui, jeigu vartotojai peržiūri įvairius produktus naudodami mobiliąją aplikaciją ir nusprendžia nieko nepirkti, Jūs galite Jiems nusiųsti per elektroninį paštą arba socialinius tinklus su jų paieška susijusias reklamas.

Daugybinių kanalų rinkodara – naujas reiškinys. Tuo tarpu, kryžminių kanalų – jos papildymas. Pagrindinis kryžminių kanalų rinkodaros tikslas – sukurti nuolatinį prekinio ženklo matomumą keliuose kanaluose tam, kad vartotojai, norėdami įsigyti prekę, galėtų sklandžiai naudotis keliomis platformomis.

Vis dėlto, ši rinkodara efektyvi tik tada, jeigu žinote, kas yra Jūsų tikslinė auditorija, ir kokie jos vartojimo įpročiai. Galima išskirti tokius iššūkius, su kuriais, naudodami šią strategiją, susiduria verslai:

· tinkamos žinutės vartotojams žinojimas

· tinkamo žinutės paskelbimo laiko numatymas

· tinkamo kanalo parinkimas

Nepaisant to, kad padėti tai padaryti gali įvairūs įrankiai, kryžminė rinkodara – vis dar pradinėje stadijoje. Šiais laikais vartotojai vienas su kitu yra susiję labiau nei kažkada, o kokybiškos kryžminės rinkodaros reikalingumas 2017 metais ir toliau augs.

Taigi...

Vartotojai tampa vis labiau susiję su Jų vartojamu turiniu. SEO specialistams – ypač svarbu pastebėti šias naujas tendencijas ir pradėti ruoštis ateities iššūkiams. 

Patalpinta rubrikoje(-ose): Interneto paslaugos